آموزش

خرید موتورسیکلت و دوچرخه با حکمت کارت

خرید موتورسیکلت و دوچرخه با حکمت کارت

خرید موتورسیکلت و دوچرخه با حکمت کارت ویژه کلیه نیروهای مسلح و انتظامی، صنایع شیمیایی، فولاد آلیاژی، هسا و اپتیک

حکمت کارت چیست؟

حکمت کارت، طرحی است که از طرف نیروهای مسلح اجرا می‌شود. دارندگان این کارت می‌توانند از تمام فروشگاه‌های طرف قرارداد از جمله فروشگاه بابایی بایک، تمامی محصولات مورد نیاز خود را به صورت اقساطی خریداری کنند.

شرایط خرید دوچرخه و موتورسیکلت با حکمت کارت

1- دارندگان حکمت کارت می‌توانند در سریع‌ترین زمان ممکن به صورت آنلاین و غیر حضوری بدون مراجعه فیزیکی به فروشگاه بابایی بایک اقساطی خرید کنند.

2- خرید قسطی موتورسیکلت و دوچرخه با کارت‌های اعتباری حکمت در صورت داشتن اعتبار نیاز به پرداخت هیچ وجهی به عنوان پیش پرداخت ندارد.

3- تنها با ارائه کارت ملی و کارت حکمت می‌توانید اقساطی خرید کنید. نگران اطلاعات کارت‌های هویتی خود نباشید؛ زیرا این اطلاعات هویتی شما نزد ما محفوظ می‌ماند.

4- وضعیت سفارشتان در هر مرحله با پیامک به شما اطلاع رسانی می‌شود.

5- نحوه ارسال سفارش به دلخواه خریدار مشخص می‌شود. خریدار می‌تواند از طریق روش‌های حمل و نقل مانند پست، تیپاکس، باربری و راه‌های دیگر مرسوله خود را تحویل بگیرد.

6- پس از ارسال سفارش، کد رهگیری از طریق پیامک ارسال و همچنین در پنل کاربری شما ثبت می‌شود. در این مرحله از قسمت پیگیری سفارش‌ها می‌توانید از آخرین وضعیت سفارش خود مطلع شوید.

7- از ابتدای ثبت سفارش تا تحویل کالا کارشناسان بابایی بایک در کنار شما هستند تا وضعیت و روند خرید شما را پیگیری کنند.

حکمت کارت به چه کسانی داده می‌شود؟

همان‌طور که گفته شد، حکمت کارت مخصوص افراد نظامی و نیروهای مسلح است. اما اگر بخواهیم گروه‌های مختلف دارنده این کارت را نام ببریم، این کارت معمولاً به گروه‌های کاری زیر اعطا می‌شود:

  • حکمت کارت ویژه کارکنان سپاه پاسداران
  • حکمت کارت ویژه نیروهای ارتش
  • حکمت کارت کارکنان نیروی انتظامی
  • حکمت کارت کارکنان راهنمایی و رانندگی
  • حکمت کارت بازنشستگان نیروهای مسلح
  • حکمت کارت ایثارگران
  • حکمت کارت بنیاد شهید
  • حکمت کارت هسا اصفهان
  • حکمت کارت اپتیک اصفهان

از فروشگاه موتورسیکلت و دوچرخه بابایی بایک دیدن نمایید و همین الان نسبت به خرید موتورسیکلت و دوچرخه با حکمت کارت اقدام نمایید.

می‌بینید که بیشتر افراد نظامی و خانواده‌های ایشان هستند که می‌توانند از خدمات حکمت کارت استفاده کنند. البته برخی از فروشگاه‌ها و پذیرندگان حکمت کارت، فقط گروه خاصی از دارندگان این کارت را مورد پشتیبانی قرار می‌دهند. برای مثال، ممکن است برخی از فروشگاه‌های عمده فقط به دارندگان حکمت کارت ارتش و نیروی انتظامی سرویس اقساطی خود را ارائه کنند. همچنین ممکن است فروشگاه دیگری گروه بیشتری از دارندگان این کارت را پوشش دهد!

خرید موتورسیکلت و دوچرخه نیروهای مسلح

چگونه می‌توان به مقدار اعتبار حکمت کارت پی برد؟

مقدار اعتبار کارت حکمت یا کارت اتکا با توجه به میزان دریافتی هر فرد متفاوت است. به همین خاطر بهتر است پیش از اقدام به خرید، از مقدار اعتبار خرید خود اطلاع پیدا کنید. برای استعلام اعتبار حکمت کارت می‌توان از دو روش زیر استفاده کرد:

  • می‌توان از طریق تماس با شماره 4856-021 که متعلق به «مرکز ارتباط با مشتریان فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا» است، از آخرین وضعیت اعتبار حکمت کارت خود مطلع شد.
  • با ارسال شماره کارت حکمت به شماره سامانه پیامکی 100061915 نیز می‌توان از مقدار اعتبار حکمت کارت خود باخبر شد (در این روش لازم است تا خط تلفنی که پیام را ارسال می‌کند به‌نام خود شخص دارنده‌ی حکمت کارت باشد)

مقدار اعتبار حکمت کارت هرچقدر باش، شخص دارنده کارت می‌تواند با استفاده از آن اعتبار برای خرید اقساطی اقلام موردنظر خود اقدام کند. این اقلام می‌توانند موارد بسیاری را در بر بگیرند که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

بابایی بایک به دارندگان حکمت کارت این امکان را می دهند تا به راحتی بتوانند از مزایا خرید دوچرخه و موتورسیکلت با حکمت کارت بهره ببرند.

برای اطلاع بیشتر از فروش اقساطی موتورسیکلت در اصفهان کلیک کنید.

 

بازگشت به لیست

1 دیدگاه در “خرید موتورسیکلت و دوچرخه با حکمت کارت

  1. علی مهدی پور گفت:

    خرید موتور سیکلت باحکمت کارت اقساطی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *